Pokretanje programa

Prilikom prvog pokretanja, IIT Discovery program može tražiti sljedeće:

  • odabir jezika,
  • unos postavki baze podataka,
  • unos podataka o vama i vašoj tvrtki i
  • aktivacijski ključ.

Više informacija o navedenom možete pročitati u poglavlju: Instalacija - Prvo pokretanje programa.

Osnovni prozor IIT Discovery aplikacije omogućava:

  • pregledavanje i obradu alarmnih poruka,
  • filtriranje i pretraživanje alarmnih poruka,
  • ispis prikazanih alarmnih poruka,
  • detaljni pregled podataka i alarmnih poruka odabranog štićenog objekta ili osobe,
  • pokretanje ostalih instaliranih aplikacija programskog paketa,
  • promjenu postavki programskog paketa,
  • promjenu podataka i ovlasti operatera (korisnika), ...

Prijava operatera

Pri pokretanju IIT Discovery programa, potrebno je izvršiti prijavu operatera (korisnika softvera). Prijava operatera vrši se unosom korisničkog imena i zaporke operatera kao što je prikazano na sljedećoj slici.

Prijava korisnika

Naredba glavnog izbornika Datoteka ⇒ Promjena Operatera također pokreće dijalog za prijavu operatera (korisnika softvera) a koristi se pri smjeni operatera u dojavnom centru.

Klikom na gumb Prijava prihvaća se prijava novog operatera. Klikom na gumb Odustani ostaje prijavljen trenutni operater. Naziv prijavljenog operatera prikazan je u statusnoj traci na dnu glavnog prozora obrade događaja kao na sljedećoj slici gdje je naziv prijavljenog operatera; IIT Discovery.

Prijavljeni operater

Pri svakoj ručnoj obradi događaja kao i pri svakoj promjeni bilo kojeg drugog podatka spremaju se i podaci o vremenu i operateru koji je izvršio promjenu. Ukoliko niti jedan operater nije prijavljen, tada nije moguće vršiti obradu događaja i izmjene drugih podataka.

Odjava operatera

Odjava operatera vrši se pomoću naredbe glavnog izbornika Datoteka ⇒ Odjava Operatera. Kada niti jedan operater nije prijavljen, statusna traka izgleda kao na sljedećoj slici.

Odjava operatera

Naredba odjave operatera koristi se u posebnim slučajevima kada niti jedan operater nije prisutan u dojavnom centru, što je čest slučaj kada se radi o softveru instaliranom kod krajnjeg korisnika.

Promjena operatera se može izvršiti i pomoću gumba Operater alatne trake prozora za obradu događaja.